Pogoji poslovanja


Splošni pogoji in uporaba e-trgovine

Podjetje RADOM d.o.o., robniki.si, vam preko elektronske prodaje nudi aktualno ponudbo robnikov in drugih izdelkov, hkrati pa enostaven nakup, dostopen 24 ur dnevno. Uporaba storitve je brezplačna.

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino robniki.si prek elektronske pošte postane obiskovalec gost spletne trgovine robniki.sis potrjeno registracijo v spletno trgovino robniki.si pa postane uporanik spletne trgovine robniki.si . Tako gost kot uporabniki robniki.si (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini robniki.si. 

Obiskovalec lahko registracijo za člana in enkratni vpis za gosta robniki.si opravi prek spleta.

Uporabnik e-trgovine ima svoje uporabniško ime in geslo. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo svoje geslo uporabljal le on oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@robniki.si Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.

 

Dostopnost informacij

Radom d.o.o se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o podjetju Radom d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
  • bistvene lastnosti izdelkov (vključno s poprodajnimi storitvami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelkov (ter način, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • način plačila in dostave ter rok veljavnosti tega podatka,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot),
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Naročilo:

Poslano naročilo kupec lahko prekliče v roku dveh ur po naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Ob naročilu kupec prejme predračun, katerega veljavnost je 3 dni.

Ob naročilu se predračun samodejno pošlje na naročnikov e-mail. To ne pomeni, da je izdelek dejansko na zalogi. Dokler vam podjetje RADOM d.o.o. ne potrdi naročila, se smatra, da je predračun samo neobvezujoča ponudba. Naročilo-predračun, se hrani v naši podatkovni bazi. Če je kupec pomotoma izgubil/izbrisal predračun, mu ga lahko pošljemo še enkrat.

Popusti:

Popusti na spletni strani www.robniki.si izhajajo iz osnovne cene artikla.
Popusti se ne seštevajo.

Zavrnitev naročila:

Podjetje RADOM d.o.o., robniki.si, lahko v primeru, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca po elektronski pošti.

Minimalni znesek nakupa: 5,00 Eur.

SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI

Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila.
Fizična oseba je tisti registrirani uporabnik ali gost , ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.
Trgovina "robniki.si" medsebojne obveznosti pri nakupih ureja na podlagi splošnih pogojev zakona o varstvu potrošnikov.

 

CENE IN DDV

Vse cene so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).
Cene so zagotovljene na dan naročila in se lahko dnevno spremenijo. Če naročenega artikla ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer vas obvestimo.
Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko trgovine "robniki.si".

Navedene spletne cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini robniki.si in se lahko razlikujejo od cen v razstavno prodajnih centrih.

 

Varstvo potrošnikov:
Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov.  Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov .
Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu. 

 

NAROČANJE

Sprejeta naročila v trgovini "robniki.si" se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila v 2 urah odstopi na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@robniki.si

 

Odstop od naročila, vračilo blaga
Berite spodaj

 

Zavrnitev naročila
Trgovina "robniki.si" lahko naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki s katerimi razpolaga ne more izvesti, zavrne ter kupca obvesti o vzrokih zavrnitve na njegov elektronski naslov.

 

Obdelava naročila
Trgovina " robniki.si " bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričela takoj po prejemu naročila. Pri izbiri opcije plačila "na naš transakcijski račun", bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev - vplačila kupnine.

Hranjenje naročila


Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je sestavljena in napisana v slovenskem jeziku ter se hrani na sedežu podjetja. 

 

Naslov za pritožbe, reklamacije: Potrošnik svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave, poda pisno in jih pošlje na naslov RADOM d.o.o., Cankarjeva 13, 1230 Domžale ali na info@robniki.si. Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje. V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oziroma po telefonu.

 

 

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 15 dneh od sporočila o odstopu. O nameravanem vračilu nas lahko kupec obvesti po navadni pošti ali po elektronski poštni na info@robniki.si

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam ali zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija in s tem možnost reklamacije ne velja. Prav tako reklamacije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju ali pri uporabi neoriginalnih elementov.

Pošiljk z odkupnino NE sprejemamo.

V kolikor nastanejo stroški vračila zaradi reklamacije, se vračilo višine stroška vrne na vaš bančni račun. Zato je potrebno v tem primeru tudi pripisati vaš bančni račun. Strošek poštnine se vrne po ceniku Pošte Slovenije in sicer za izdelke teže do 2 kg, vrnite kot priporočeno pismo, izdelke  težje od 2 kg, pa pošljite kot paket. Na ta način vam bomo vrnili tudi stroške vračila.
Če se odločite, da pošljete preko drugih dostavnih služb, vam vrnemo stroške po ceniku Pošte Slovenije.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo plačila bo izvedeno na enak način kot je bilo izvedeno pri nakupu vendar zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, preferiramo vračilo plačila kupcu z nakazilom na njegov transakcijski račun.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Preko naslednje povezave si lahko shranite in uporabite obrazec za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe ter vračilo blaga: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915

Veseli bomo, če nam boste ob morebitnem odstopu od pogodbe o nakupu, sporočili vaš razlog, saj nam bo to koristilo pri ustvarjanju asortimenta po meri kupcev. Prav tako nam boste pomagali izboljšati naše storitve.

 

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA ZA PRAVNE OSEBE

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno.

 

AKCIJSKE CENE

Akcijske cene veljajo za izbrane izdelke na zalogi. Izdelke v akciji ni mogoče naročiti z akcijskimi cenami v kolikor so razprodani.

Obvestila [reklamna sporočila]: Ne pošiljamo SPAM sporočil! Pošiljamo sporočila našim zvestim uporabnikom, ki so ob registraciji izbrali opcijo "Želim prejemati obvestila".

 

DOSTAVA IN PREVZEM

Dobavni rok prične teči naslednji delovni dan ob 9. uri. Trgovina "robniki.si" bo ob tej uri pričela z izvajanjem aktivnosti, potrebnimi za realizacijo.

 

Način dostave in rok dobave
Blago pošiljamo preko dostavne mreže GLS. Vse izdelke, ki so na zalogi odpremimo v 2-14 delovnih dneh po prejemu vašega naročila. Ob soboth, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Prvi dan se šteje dan po plačilu predračuna oz. uspešno opravljenega naročila.
V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da le - te vpišete pod opombe pri naročilu.

 

Stroški pošiljanja
Stroške pošiljanja plača naročnik/prejemnik pošiljke.
Dostavo blaga z odkupnino bomo zaračunali v višini 4,70€, dostava blaga pri plačilu po predračunu ali Paypal-u znaša v višini 3,90€.

 

Ko vam dostavna služba dostavi pošiljko, ji dostavo in  blago plačate z gotovino (razen v primeru, ko ste kupnino poravnali po predračunu in torej poprej kupnino nakazali na transakcijski račun družbe). Vaš strošek je izpisan na vašem naročilu.
Dostava pri plačilu po predračunu znaša 3,90€. Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri banki, preko katere izvajate plačilo.

  

Čas dostave
Artikli imajo dobavni rok do 14 dni. Za rok dobave artiklov, ki jih ni možno dobiti v predvidenem roku vas bomo predhodno obvestili.
Če Vas ob dostavi ni doma, vam bo dostavna služba pustila pisno obvestilo o dospeli pošiljki.

PLAČILNI POGOJI

 

Za nakupe v naši spletni trgovini nudimo naslednje plačilne pogoje:

  • Plačilo po predračunu (na trr podjetja)
    Plačilo lahko izvedete na osnovi prejetega elektronskega naročila in predhodne izbire omenjene opcije. Pri plačilu obvezno navedite sklicno številko naročila.
  • Plačilo preko plačilnega sistema PayPal
    Plačilo lahko izvedete tudi preko varnega plačilnega sistema PayPal.
  • Plačilo po povzetju
    Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi plačali z gotovino.
  • Veljavnost ponudbe
    Cene za izbrano blago veljajo ob nakupu in oddaje naročila preko naše spletne trgovine.

* Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo po predračunu z nakazilom na transakcijski račun, pri čemer se cena ne spremeni.

Jezik v katerem se sklene pogodba: Slovenščina

Garancija, popravila in reklamacije:

Vsak kupec ima pravico do uveljavljanja reklamacije. Pri tem mora obvezno predložiti originalen račun nakupa in podati razloge reklamacije, ki se zabeležijo v reklamacijski zapisnik. Podjetje RADOM d.o.o., spletna trgovina robniki.si, jamči, da bo kupca o rešeni reklamaciji obvestila v roku 8 dni od navedenega datuma na reklamacijskem zapisniku.

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače.
V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija in s tem možnost reklamacije ne velja. Prav tako reklamacije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju ali pri uporabi neoriginalnih elementov. Za izgubljene podatke ne odgovarjamo.

REKLAMACIJE PREJETIH POŠILJK

Prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti osebe dostavne službe. Vse kasnejše reklamacije poškodbe blaga, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi trgovina "robniki.si" ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati. V primeru poškodbe nam v vednost pošljite sporočilo na naš elektronski naslov info@robniki.si

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročeni izdelki niso več dobavljivi, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. 

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@robniki.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi spletna trgovina robniki.si  v lastništvu podjetja RADOM d.o.o., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

RADOM d.o.o.., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Odgovornost podjetja za stvarne napake

(povzeto iz ZVPot)

37. člen

(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.

(2) Napaka je stvarna:

  • 1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • 2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • 3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • 4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

(4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen

(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • – odpravi napako na blagu ali
  • – vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • – blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • – vrne plačani znesek.

(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Politika zasebnosti in varnosti:

Vaši osebni podatki, ki nam jih boste zaupali bodo služili samo izvedbi in dostavi naročila, ter na željo kupca tudi za občasna obveščanja o novostih. Brez vašega privoljenja ne bomo prodali ali dali v najem nobenega podatka, ki nam ga boste zaupali. Vendar pa moramo sodelovati z državnimi organi, če zakon to zahteva. V tem primeru moramo razkriti vaše podatke. Pridržujemo si pravico do objave, prodaje in posojanja statističnih obdelav. Vaši osebni podatki v tem primeru ne bodo objavljeni. Statistične obdelavo bodo obsegale podatke, kateri izdelki gredo v prodajo, ne bomo pa razkrili, kdo jih je kupil. Pridržujemo si pravico do sprememb politike zasebnosti brez predhodne napovedi. O morebitni spremembi politike zasebnosti vas bomo o tem obvestili po e-pošti. Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi s politiko zasebnosti, nas prosim kontaktirajte preko e-pošte info@robniki.si

 

Evropska platforma za spletno reševanje čezmejnih potrošniških sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

 

Informacije o uporabi piškotkov v spletni trgovini

Spletna trgovina uporablja samo začasne piškotke, ki so nujni za delovanje spletne trgovine in jih ni mogoče izklopiti.

Seznam uporabljenih piškotkov na spletni strani:

Naziv piškotka

Namen

Trajanje

Izvor

PHPSESSID

Identifikator trenutne seje v PHP

Trajanje seje

lastni

SessionCheck

Kontrola seje

Trajanje seje

lastni

Tornadocount

Prenos informacij med moduli

24h

lastni

OAID

Modul

24h

lastni

O piškotkih

Piškotek je majhna tekstovna datoteka, ki se prenese na računalnik uporabnika ob njegovem obisku spletne strani oz. spletne trgovine in običajno vsebuje ime strežnika, s katerega je bil poslan piškotek, življenjsko dobo piškotka ter vrednost – navadno naključno edinstveno število. Sam piškotek ne vsebuje ali zbira informacij. Če pa ga prebere strežnik skupaj s spletnim brskalnikom, je to lahko spletnemu mestu v pomoč pri izvajanju uporabniku prijaznejših storitev – Na primer tako, da se spomni prejšnjih nakupov ali podatkov o uporabnikovem računu. Samo strežnik, ki je poslal piškotek, lahko prebere in uporablja ta piškotek. Spletne strani in spletne trgovine uporabljajo piškotke (tekstovne datoteke) za prilagojeno uporabniško izkušnjo in za analitično obdelavo informacij o obisku spletnega mesta. Prav tako jih uporabljajo za shranjevanje informacij, ki omogočijo prijavo in delovanje spletne košarice. Na spletnem mestu lahko piškotki izboljšajo uporabniško izkušnjo in s tem omogočijo, da si zapomni nastavitve uporabnika. To pomeni, da uporabnika ob ponovnem obisku spletne strani prepozna.

Začasni piškotki:

Začasni ali sejni piškotki se odstranijo iz računalnika, ko zaprete spletni brskalnik. Spletna mesta jih uporabljajo za shranjevanje začasnih informacij, na primer elementov v nakupovalnem vozičku. Ti piškotki so nujni za delovanje spletne strani.

Trajni ali shranjeni piškotki:

Trajni ali shranjeni piškotki ostanejo shranjeni v računalniku tudi, ko zaprete spletni brskalnik. Spletne strani jih uporabljajo za shranjevanje informacij, na primer uporabniško ime in geslo, tako da se ni potrebno vpisati vsakič, ko obiščete spletno stran. Trajni piškotki imajo veljavnost od nekaj dni in tudi do več let.

Lastni piškotki:

Lastni piškotki so piškotki iz spletne strani, ki si jo ogledujete, in so lahko trajni ali začasni. Piškotke uporabljajo za shranjevanje informacij oziroma nastavitev, ki jih bodo lahko znova uporabila, ko naslednjič obiščete to spletno stran.

Drugi piškotki:

Drugi piškotki so shranjeni z oglasi iz drugih spletnih strani na spletni strani, ki si jo ogledujete. Spletne strani te piškotke uporabljajo za sledenje, oziroma za prilagojeno prikazovanje oglasov.

Kako lahko zavrnem in izbrišem piškotke?

Povezave do navodil, kako lahko izključite piškotke na vašem spletnem brskalniku:

Povezave: